Eveline Cosmetics - Najlepsza odżywka do paznokci jaką kiedykolwiek miałam

15:52

Każda z nas chyba marzy o długich, mocnych i zdrowych paznokciach. Testowałam już wiele różnych odżywek do paznokci, które jako tako dawały sobie radę. Jednak kiedy zaczęłam używać odżywki z Eveline Cosmetics moje paznokcie dostały " drugie życie ".  Jest to seria paznokcie lśniące i twarde jak diament. Bardzo lubię mieć ładne i zadbane dłonie, a co się z tym wiąże ciągle jakiś kolorek pojawiał się na moich pazurkach. Odżywkę kupiłam całkiem przypadkiem na przecenie w Rossmannie, była chyba za jakieś niecałe 6 zł. W normalniej cenie też nie jest za droga, kosztuję chyba około 15 zł w Rossmannie. Swoją przygodę z tą odżywką zaczęłam już jakiś czas temu i jest to chyba moja 3 buteleczka, którą mam na wykończeniu. Za tydzień wybieram się do Polski i muszę uzupełnić moje zapasy kosmetyczne :) Używam jej jako bazy pod inne lakiery do paznokci ale często nakładam też samą odżywkę na paznokcie bez żadnego kolorku. Moje paznokcie po ciągłym malowaniu różnymi lakierami były troszkę w nieco opłakanym stanie. Szybko się łamały i pojawiały się na nich przebarwienia. Teraz moje paznokcie są bardzo mocne, szybko rosną i nie ma na nich żadnych przebarwień. Polecam tą odżywkę każdemu kto ma problemy ze swoimi paznokciami lub po prostu chce o nie zadbać. 








N♥

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Miałam tę odżywkę i zauważyłam sporą różnicę w kondycji moich paznokci :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ją używałam, jednak jestem zdania, że tą odżywkę albo się kocha albo nienawidzi. Mi się nie sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą odżywkę od pierwszego użycia i według mnie Sally Hansen nie dorasta jej do pięt. Zawszę będąc na urlopie w Polsce jest to jeden z pierwszych zakupów na zapas. Dla mnie najlepsza!!! Jestem jej wierna od kilku lat.

    OdpowiedzUsuń
  4. sama nie uzywam takich rzeczy do paznokci, z uwagi na to, ze caly czas robie sobie hybrydy, a uzywajac takich preparatów szybko odpada. na szczescie nawet po hybrydach moje paznokcie sa w dobrym stanie.
    jednakze moja siostra uzywala tej odzywki i bardzo sobie ja chwalila.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. O tej odżywce słyszałam wiele pozytywnych opinii, ale wiele dziewczyn też na nia narzekało. Ja osobiście używałam jej tylko kilka razy, ale nie potrafię powiedzieć czy się u mnie sprawdziła czy też nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam jej i była super
    Zapraszam do siebie ^^
    https://cityofwordsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam to szczęście, że nie mam żadnych problemów z paznokciami, ale za to moja mama i siostra mają i używają właśnie tą odżywkę i są zadowolone :) bardzo podoba mi się kolorek na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Używam jej i również jestem bardzo zadowolona ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nigdy nie używałam odżywki do paznokci. Może najwyższa pora zacząc i mieć pięknie długie paznokcie

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam i uzywam tej odżywki do tej pory i jestem bardzo zadowolona, dzięki niej i po olejku rycynowym moje paznokcie nie są takie tragiczne jak kiedyś ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja używam Eveline 8w1 Total action i jestem z niej bardzo zadowolona. Po skończeniu opakowania chętnie wypróbuję też ta, którą masz ty ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta odżywka to najgorszy shit za przeproszeniem razem z 8w1.
    Ogólnie kosmetyki eveline mi tylko szkodzą. Jeden tusz mi o mało oczu nie wypalił za przeproszeniem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z tą odżywką mam pewien problem. Dawniej też ją uwielbiałam, ale gdy tylko przestałam jej używać paznokcie mi tak poleciały, że do dzisiaj (a duużo czasu już minęło) nie odbudowały się do pierwotnego stanu. Nie jestem w stanie ich zupełnie zapuścić. ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Potwierdzam, dla mnie też najlepsza odzywka jaka może być. Teraz robie hybrydy wiec nie jest mi potrzebna, ale gdy ich nie mam to zawsze jej używam 😊
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam tej odżywki ale słyszałam już wiele razy, że jest bardzo dobra.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą ta odżywka jest świetna, sama jej używam zawsze jako bazę pod lakier ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię ją, ale trzeba na nią uważać i nie można stosować jej non stop.Czytałam, że wielu dziewczynom zniszczyła paznokcie. Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam uraz do ich odżywek, po tym, jak jedna zrobiła mi krzywdę na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ta odżywka jest genialna, też jej używam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo długo z niej korzystałam az.odkrylam hybrydy, póki co nie wróciłam do niej:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszę same pozytywne opinie na temat tej odżywki. Sama jednak preferuję preparaty z Avon ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam tą odżywkę oraz drugą 8w1 Total Action, które pogorszyły bardzo stan moich paznokci. Gdy miałam pomalowane nimi paznokcie to wyglądały dobrze, szybciej rosły, były bardziej mocne, jednak gdy ją odstawiłam to była masakra!! Paznokcie rozdwajały się okropnie, łamały i w ogóle brzydko wyglądały. Byłam załamana i potem przez długi czas musiałam doprowadzać je do normalnego stanu. Nie polecam tej odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje paznokcie są w opłakanym stanie i nic im nie pomaga. Sama nie wiem po co sięgnąć, by chociaż trochę poprawić ich kondycję :<

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama stosuję tą odżywkę i również ja mogę ją polecić. Paznokcie dzięki niej się tak nie łamią i tak samo jak ty używałam jako bazę pod lakier :)
    http://lexxiajaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Potwierdzam, najlepsza odżywka do paznokci!:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja z natury mam dość słabe paznokcie,ale staram się zdrowo jeść, pić dużo wody , łykać suplementy, bo to ma wpływ na ich kondycję.ale tak realnie to najbardziej widzę efkety po odżywce od eveline (kolagen i wapń), bo jednak po dwóch tygodniach paznokcie są juz w idealnym stanie- twarde, mocne, zregenerowane i zdrowe.

    OdpowiedzUsuń

Na moim blogu

Kopiowanie zdjęć i treści jest zabronione.
Wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa z pewnymi wyjątkami, które mają odpowiednie odnośniki.

Zostań ze mną na dłużej !

Jeśli podoba Ci się to, co tworzę na tym blogu zostań ze mną na dłużej, da mi to motywację do dalszego działania i ulepszania moich postów !